Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)

DB (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBR (1)

KU Leuven (1)

PXL (1)

UGent (1)


Resource type

book (1)

map (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2010 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Multi
Service design voor besturen en organisaties
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782509008176 250900817X 9781565924796 Year: 2010 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Service design gaat uit van een integrale kijk op de dienstverlening. De wisselwerkingen van de gebruiker met een dienst worden van A tot Z bestudeerd en uitgewerkt.Na een grondige visuele analyse van de dienst, worden de stappen in kaart gebracht die de gebruiker moet doorlopen om zijn doel te bereiken waarna oplossingen worden bedacht en gevisualiseerd over de diensten heen. De dienstverlening, de processen en de verschillende actoren worden op een visuele manier voorgesteld, waarna over de gehele organisatie heen, naar oplossingen kan gestreefd worden.Service design kent vele toepassingen. Iedere vorm van dienstverlening komt ervoor in aanmerking: bibliotheken, zwembaden, cultuurcentra, ziekenhuizen, scholen, politiekantoren, woon- en zorgcentra, kinderopvang en ga zo maar door. Service design is gemakkelijk en snel aan te leren. Het is eerder een werkwijze en een manier om de dingen te bekijken dan een specifieke vaardigheid

Listing 1 - 1 of 1
Sort by